واحد کارگزینی

1391/4/13 0:0

 

شرح وظایف :

  1. رسیدگی به فرمهای پر شده استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها.
  2. تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق ، مرخصی ، معذوریت ، ترفیع ، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط.
  3. رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام ، تبدیل وضع استخدامی ،ترفیع ، بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه.
  4. انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه کارمندان .
  5. برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
  6. اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر.
  7. استخدام و معرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر .
  8. تهیه ضوابط و دستورالعملهای لازم .
  9. شرکت در کمیسیونها و جلسات مختلف .
  10. پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات .
  11. مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل.
  12. اتخاذ تدابیر لازم بمنظور پیشرفت و بهبود امور جاری.
  13. تهیه گزارشات لازم.


   
تعداد بازدید:   ۱۳۴۲

 


چاپ | ارسال به ايميل
< >